субота, 7 січня 2023 р.

Христос народився!

Давно хотів зробити фотокамеру своїми руками. Не тому, що хочу зробити щось оригінальне чи втілити якісь свої рішення. А радше для свого задоволення. До того я вже робив камери та в їхніх конструкціях використовував деякі елементи зі старих камер. Рік тому придбав два об'єктива від фотозбільшувача ''Беларусь''. Очевидно вони від відносно нової модифікації збільшувача, бо їх кріплення М42. Починаю з об'єктива ''Індустар 58У''. Спочатку переглянув відгуки про нього в інтернеті. Зібраний за схемою ''Тессар''. Я вже знімав такого типу об'єктивом, але на плівці 35мм. Цей, розрахований на формат 6 на 9 сантиметрів. Тому я заздалегідь придбав відповідну плівку.
Я не обмежений в ширині формату, тому для першого знімку подивлюся на довшу картинку чим 6 на 9 сантиметрів щоб оцінити його якість по краях зображення.
Спочатку я думав вставити в конструкцію затвор та протяжку плівки, механізм виставлення різкості, кадрування. Але потім моє лінивство взяло верх, а мозок негайно вималював виправдувальну концепцію. - Досвідчений фотограф може втілити свій задум навіть при максимальному технічному обмеженні... Тобто знімати без затвора, а витримки ставити, як колись в давнину. Відкрив кришечку і плавним рухом закрив її... Гіперфокальна фокусна віддаль просилася сама собою, як результат максимального діафрамгування об'єктива для можливості встановлення витримки можливої для її відчуття, згідно з реакцією рухів руки... Потираючи руки від свого ''геніального'' задуму я, взявши в руки пилку почав пиляти фанеру! Та, навіть тут сталося ''не так просто, як гадалося''... Дружина дивилася на мене співчуваючи, співчуттям подібним до співчуття стажера психіатричної клініки. А сьогодні заборонила брати в руки будь-який інструмент, окрім клавіатури комп'ютера. Завдяки цьому Ви можете це прочитати... Буду писати продовження, бо попереду знову ''Свята...'' Христос народився! Славімо Його!

Немає коментарів:

Дописати коментар